söndag 19 juni 2011

Vagn!

Har lite funderingar på att sälja vagnen vi har och köpa en annan. Är jätte nöjd med chassi och liggdel men nu när det snart är dags att byta till sittdel så känner jag mig inte riktigt nöjd med den.

                                                                
Nitro City

Har tittat på Ozone city samma chassi som Nitro cityn som vi har nu men med en annan sittdel. Gillar utformningen bättre.

Ozone City

Idag var jag iväg och titta på lite vagnar och hitta en som var lik Bugaboo cameleonen. Zero2four Baby Ace. Någon som vet något om den?

Zero2four Baby Ace

2 kommentarer:

  1. Vill du ha en bugaboo så kan du få köpa min! *ler* Man ska alltid köra på originalet... kopior är bara skit! Jag har ju bra svägerska-pris... sen är det bara att byta tyg om du vill ha annan färg! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är lite sugen på och köpa den av dig men jag vill ju ha den svart eller grå i så fall och det kostar ju lite och köpa "ny" färg!

    SvaraRadera