måndag 25 juli 2011

Malmö

Idag tog jag och Ebba en tur till Malmö.

Först var vi inne på Polaren o Pyret för jag skulle se om dom hade kvar några jackor eller flecce men allt va slut i Ebbas storlek. Jag hitta istället en mössa, ett par vantar och en cardigan som jag köpte.

Sen kom AnnSofie och Charlie och vi gick till tre affärer som säljer bugaboo för och se om någon hade bas klädsel hemma men det var beställningsvara på alla ställe. Det är ju rea i de flesta affärerna så jag fynda två bodys på Lindex för 50:-. Vi gick på Kniv och Gaffel och åt lunch och under tiden så hölls det en tyst minut för det som hänt i Norge. Ebba och Charlie var nästan tysta hela tiden. Vi fortsatte i några fler affärer sen avsluta vi med lite fika på subway innan vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar